Wednesday, September 2, 2009

KOnvO

Pada tarikh 18/08/2009 adalah antara tarikh yg pntg dlm hidupku.....tarikh ini telah menandakan bahawa aku telah menamatkan satu langkah lg pendidikan aku setelah tahun 2007 aku telah menamatkan diploma aku.... suke2 n bersyukur kepada Allah S.W.T di atas ape yg telah dikurniakannya ....aku bersyukur sngt2....walaupn tanpa kehadiran kakak2 ku yg lain sewaktu konvokesyen ini tapi aku gembira sbb mama n abah masih berkesempatan melihat aku menerima degree ini....aku bersyukur kerana Allah masih memberi kesempatan tersebut kepada mama n abah.........terima kasih mama n abah sbb bnyk bg sokongan x kira dari ape sudut sekali pn....kalu aku nk senaraikan kt cni,terlalu bnyk,smp dua page pn blm tentu habis utk aku senaraikan pengorbanan mereka.....terima kasih mama n abah.....terima kasih jgk pd yg tersayang yg sentiasa menyokong n membantu aku dlm akademik sehinnga kita berdua blh abis dlm masa 2 tahun nie.....kepada semua yg sentiasa di samping aku doakan kejayaan aku utk alam master ni plak tau....semoga aku dpt menjadi DR PHD yg aku idam2 kn selama nie...amin.......

No comments:

Post a Comment